
(
17.6.2025
)
Ämpärisi suunnittelu alusta loppuun
Täydellisen mainosämpärin suunnittelu alkaa käyttötarkoituksen miettimisestä. Oikean koon, värin ja materiaalin valinnat ovat avainasemassa. Tutustu suunnitteluprosessiimme!
Tervetuloa Ämpärisuunnittelun kurssille! Tänään tehdään teistä ämpärisuunnittelun mestareita.
🎯 Vaihe 1: Määrittele käyttötarkoitus
Ämpärin koko vaikuttaa sen käyttöön ja mielikuvaan. Meiltä löydät kaksi suosittua vaihtoehtoa:
10 litran ämpäri: monipuolinen ja varma valinta lähes kaikkiin käyttötarkoituksiin.
2 litran ämpäri: pieni ja kätevä, soveltuu täydellisesti esimerkiksi marja- tai hiekkaämpäriksi.
🎨 Vaihe 2: Värien valinta
Tiedämme, että värit ovat tärkeä osa brändi-identiteettiä. Voit valita 13 vakiovärin joukosta sopivan värin sekä ämpärille että kahvalle. Yli 5000 yksikön tilauksille saatavilla myös Pantone-värit!
💫Tutustu räätälöintiin täällä.
📐 Vaihe 3: Logon sijoittelu
Logosi on painetun ämpärin tärkein elementti. Suositeltu painoalue logolle on 20 cm x 14,5 cm. Muista nämä:
yksinkertainen logo erottuu paremmin
logon tulee näkyä selkeästi myös kauempaa
tummissa ämpäreissä logon painatus vaatii usein pohjavärin, mikä voi vaikuttaa hintaan.
🧪 Vaihe 4: materiaalivalinta
Käytämme ämpäreissämme kestävää ja turvallista PP-muovia, joka on:
elintarvikekelpoinen
tehty kestämään lämpötilan vaihteluita
pitkäikäinen.
Ämpärimme soveltuvat siis myös elintarvikkeiden, kuten marjojen, säilöntään. Ämpäreiden materiaali kestää kylmiä ja kuumia lämpötiloja, eikä laadukas PP-muovi haurastu niin helposti. Painettu ämpäri voi parhaimmillaan kestää jopa yli 20 vuotta käytössä.
📊 Vaihe 5: Määrä ja toimitus
Tilausmäärä vaikuttaa suoraan kappalehintaan. Pienemmät erät takaavat nopeamman toimituksen, kun taas suuremmat erät tuovat mukanaan edullisemman yksikköhinnan.
Nyt olet valmis luomaan oman mainosämpärisi! Autamme sinua prosessin joka vaiheessa.
Ota meihin yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä jotain ikimuistoista ja jonottamisen arvoista! 🚀
Tutustu näkemyksiin, vinkkeihin ja trendeihin.

(
17.6.2025
)
Ämpärisi suunnittelu alusta loppuun
Täydellisen mainosämpärin suunnittelu alkaa käyttötarkoituksen miettimisestä. Oikean koon, värin ja materiaalin valinnat ovat avainasemassa. Tutustu suunnitteluprosessiimme!
Tervetuloa Ämpärisuunnittelun kurssille! Tänään tehdään teistä ämpärisuunnittelun mestareita.
🎯 Vaihe 1: Määrittele käyttötarkoitus
Ämpärin koko vaikuttaa sen käyttöön ja mielikuvaan. Meiltä löydät kaksi suosittua vaihtoehtoa:
10 litran ämpäri: monipuolinen ja varma valinta lähes kaikkiin käyttötarkoituksiin.
2 litran ämpäri: pieni ja kätevä, soveltuu täydellisesti esimerkiksi marja- tai hiekkaämpäriksi.
🎨 Vaihe 2: Värien valinta
Tiedämme, että värit ovat tärkeä osa brändi-identiteettiä. Voit valita 13 vakiovärin joukosta sopivan värin sekä ämpärille että kahvalle. Yli 5000 yksikön tilauksille saatavilla myös Pantone-värit!
💫Tutustu räätälöintiin täällä.
📐 Vaihe 3: Logon sijoittelu
Logosi on painetun ämpärin tärkein elementti. Suositeltu painoalue logolle on 20 cm x 14,5 cm. Muista nämä:
yksinkertainen logo erottuu paremmin
logon tulee näkyä selkeästi myös kauempaa
tummissa ämpäreissä logon painatus vaatii usein pohjavärin, mikä voi vaikuttaa hintaan.
🧪 Vaihe 4: materiaalivalinta
Käytämme ämpäreissämme kestävää ja turvallista PP-muovia, joka on:
elintarvikekelpoinen
tehty kestämään lämpötilan vaihteluita
pitkäikäinen.
Ämpärimme soveltuvat siis myös elintarvikkeiden, kuten marjojen, säilöntään. Ämpäreiden materiaali kestää kylmiä ja kuumia lämpötiloja, eikä laadukas PP-muovi haurastu niin helposti. Painettu ämpäri voi parhaimmillaan kestää jopa yli 20 vuotta käytössä.
📊 Vaihe 5: Määrä ja toimitus
Tilausmäärä vaikuttaa suoraan kappalehintaan. Pienemmät erät takaavat nopeamman toimituksen, kun taas suuremmat erät tuovat mukanaan edullisemman yksikköhinnan.
Nyt olet valmis luomaan oman mainosämpärisi! Autamme sinua prosessin joka vaiheessa.
Ota meihin yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä jotain ikimuistoista ja jonottamisen arvoista! 🚀
Tutustu näkemyksiin, vinkkeihin ja trendeihin.

(
17.6.2025
)
Ämpärisi suunnittelu alusta loppuun
Täydellisen mainosämpärin suunnittelu alkaa käyttötarkoituksen miettimisestä. Oikean koon, värin ja materiaalin valinnat ovat avainasemassa. Tutustu suunnitteluprosessiimme!
Tervetuloa Ämpärisuunnittelun kurssille! Tänään tehdään teistä ämpärisuunnittelun mestareita.
🎯 Vaihe 1: Määrittele käyttötarkoitus
Ämpärin koko vaikuttaa sen käyttöön ja mielikuvaan. Meiltä löydät kaksi suosittua vaihtoehtoa:
10 litran ämpäri: monipuolinen ja varma valinta lähes kaikkiin käyttötarkoituksiin.
2 litran ämpäri: pieni ja kätevä, soveltuu täydellisesti esimerkiksi marja- tai hiekkaämpäriksi.
🎨 Vaihe 2: Värien valinta
Tiedämme, että värit ovat tärkeä osa brändi-identiteettiä. Voit valita 13 vakiovärin joukosta sopivan värin sekä ämpärille että kahvalle. Yli 5000 yksikön tilauksille saatavilla myös Pantone-värit!
💫Tutustu räätälöintiin täällä.
📐 Vaihe 3: Logon sijoittelu
Logosi on painetun ämpärin tärkein elementti. Suositeltu painoalue logolle on 20 cm x 14,5 cm. Muista nämä:
yksinkertainen logo erottuu paremmin
logon tulee näkyä selkeästi myös kauempaa
tummissa ämpäreissä logon painatus vaatii usein pohjavärin, mikä voi vaikuttaa hintaan.
🧪 Vaihe 4: materiaalivalinta
Käytämme ämpäreissämme kestävää ja turvallista PP-muovia, joka on:
elintarvikekelpoinen
tehty kestämään lämpötilan vaihteluita
pitkäikäinen.
Ämpärimme soveltuvat siis myös elintarvikkeiden, kuten marjojen, säilöntään. Ämpäreiden materiaali kestää kylmiä ja kuumia lämpötiloja, eikä laadukas PP-muovi haurastu niin helposti. Painettu ämpäri voi parhaimmillaan kestää jopa yli 20 vuotta käytössä.
📊 Vaihe 5: Määrä ja toimitus
Tilausmäärä vaikuttaa suoraan kappalehintaan. Pienemmät erät takaavat nopeamman toimituksen, kun taas suuremmat erät tuovat mukanaan edullisemman yksikköhinnan.
Nyt olet valmis luomaan oman mainosämpärisi! Autamme sinua prosessin joka vaiheessa.
Ota meihin yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä jotain ikimuistoista ja jonottamisen arvoista! 🚀
Tutustu näkemyksiin, vinkkeihin ja trendeihin.


